مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:252020-04-07اجتماعي

فارس من| گلایه «معلمان ورودی مهر 98 به مدارس» از یک تبعیض


معلمانی که مهر سال 98 وارد مدارس شدند و 4 سال قبل از آن در دانشگاه فرهنگیان درس می خواندند، نسبت به وضعیت حقوقی خود گلایه دارند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: معلمانی که مهر سال 98 وارد مدارس شدند و 4 سال قبل از آن در دانشگاه فرهنگیان درس می خواندند، نسبت به وضعیت حقوقی خود گلایه دارند؛ البته گلایه آنها مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه آنها از همان سال گذشته و وقتی اختلاف حقوقی شان را دیدند، برای حل مشکل شان متحد شدند اما هنوز پاسخ روشنی از مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت دریافت نکردند.

آنها می گویند مطابق بند 1 نگارش 7-4-5-1 مورخ دهم دی 98 که به مناطق خدمت ارسال شده، مقرر شد بند ی تبصره 12 قانون بودجه 98 احکام حقوقی، از حکم دانشجومعلمان مشغول به تحصیل در تاریخ اول مهر 98 حذف و مبلغ آن به بند تفاوت حداقل دریافتی اضافه شود تا حقوق آنها همان 15 میلیون و 630 هزار ریال باقی بماند.

در بند ی آمده است: افزایش حقوق گروه های حقوق بگیر از قبیل هیأت های علمی، قضات، کارکنان کشوری و لشکری و بازنشستگان آنها شاغل در کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده(29) قانون برنامه ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی و بازنشستگان آنها به نحوی که تفاوت تطبیق موضوع ماده(78) قانون مدیریت خدمات کشوری و حکم حقوق، بدون تغییر باقی بماند، از ابتدای سال 1398


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه «معلمان ورودی مهر 98 به مدارس» از یک تبعیض

فارس من| گلایه «معلمان ورودی مهر 98 به مدارس» از یک تبعیض